Contact & FAQ

Contact met hetnoodpakket.nl

Omdat hetnoodpakket.nl nog een jonge webwinkel is, is het (nog) niet mogelijk om telefonische klantenservice aan te bieden. Een e-mail naar help@hetnoodpakket.nl is de snelste weg om ons te bereiken. Er zal binnen twee dagen gereageerd worden. 

Korte vragen kunnen ook via de facebook pagina van hetnoodpakket.nl ingestuurd worden. 

Als u een vraag heeft over een specifieke order, dan ook het ordernummer vermelden in de vraag. 

 

Contactinformatie

Jorg Megens Commerce - Hetnoodpakket.nl

Zuid-Willemsvaart 412

5211 NW 's-Hertogenbosch

Info@hetnoodpakket.nl

06-13220507 (alleen bereikbaar op dinsdagen en vrijdagen)

KVK: 68453108

BTW: NL201331597B02

IBAN: NL29 BUNQ 2290 5980 89 (Jorg Megens Commerce)

 

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@hetnoodpakket.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Veelgestelde Vragen

De veelgestelde vragen, of frequently asked questions, over belangrijke onderwerpen zijn hieronder te vinden. Heeft u andere vragen, mail dan naar Info@hetnoodpakket.nl of vul het contactformulier in. 

1 Maatvoering
1.1 Hoe groot zijn de kindermaten?

In de noodpakketten is het mogelijk om 'persoonlijke artikelen' voor volwassenen en kinderen te kiezen. Kies voor een kinderpakket als uw kinderen onder de 12 jaar zijn. Als de kinderen ouder zijn is het beter om een volwassen pakket aan te vinken, dit kan voor dezelfde prijs.

1.2 Hoe groot zijn de volwassen maten?

De persoonlijke artikelen in de volwassen maat die u kunt selecteren in de noodpakketten zijn unisex en passen vrijwel iedereen. 

Het gele noodvest is in confectiemaat XL en de poncho is 2,03 bij 1,27 meter. 

2 Houdbaarheid
2.1 Welke houdbare producten zitten er in een noodpakket?

In de noodpakketten zitten enkele houdbare producten. Dit gaat hoofdzakelijk om de EHBO artikelen die in de pakketten zitten. Hetnoodpakket.nl verkoopt geen noodpakketten waarbij de houdbaarheidsdatum binnen een half jaar verloopt. 

2.2 Waarom zit er geen voedsel in de noodpakketten?

Hetnoodpakket.nl raad aan om naast de noodpakketten ook een voorraad ingeblikt voedsel op te slaan, ten minste om 3 dagen te kunnen overleven met uw huishouden. Daarnaast is het raadzaam om ook persoonlijke medicijnen en een watervoorraad aan te leggen.

Dit voedsel is makkelijk en goedkoop te verkrijgen in elke supermarkt. Om deze reden heeft hetnoodpakket.nl besloten dit niet toe te voegen in haar pakketten. Op de noodinstructiekaart, die meegeleverd wordt als onderdeel van de noodpakketten, staan instucties hoe je het beste het noodpakket kan opslaan.

2.3 Waarom zit er geen water in de noodpakketten?

De noodpakketten bevatten geen water, deze kunt u zelf aanleggen door bij de supermarkt een aantal flessen water te kopen. Let op, hierbij moet u voldoende water opslaan voor minimaal drie dagen. Als richtlijn kunt u 2 liter per persoon, per dag nemen.

Als alternatief biedt hetnoodpakket.nl ook een waterfilter of drinkfles met waterfilter. Hiermee kunt u uit elke waterbron tot 1.000 liter veilig drinken.

3 Partners
3.1 Welke partner gebruikt hetnoodpakket.nl voor de betalingen?

De betalingen worden afgehandeld door de betrouwbare betaalpartner Mollie. De kosten voor de betaling (bijv. iDEAL of Creditcard) worden door hetnoodpakket.nl betaald en worden niet doorgerekend naar de klant. 

Meer informatie over betalingen zie de pagina: Betaalmethoden.

3.2 Welke partner gebruikt hetnoodpakket.nl voor de verzendingen?

Hetnoodpakket.nl werkt samen met PostNL. Ze hebben de beste dekking in Nederland, hebben de hoogste kwaliteit en zijn betrouwbaar in hun levertijd. 

Meer informatie over verzendingen op pagina: Verzenden & Retourneren.

3.3 Welke partner gebruikt hetnoodpakket.nl voor het maken van de webshop?

De gehele website van hetnoodpakket.nl is gebouwd in Lightspeed ecommerce

4 Kwaliteit
4.1 Hoe houdt hetnoodpakket.nl de kwaliteit van de producten hoog?

Een noodpakket is essentieel op het moment dat je het nodig hebt. Het mag dan ook niet zo zijn dat de producten niet functioneren zoals ze zouden moeten. 

Hetnoodpakket.nl gelooft erin dat alleen de beste producten in de noodpakketten verkocht kunnen worden. Alle producten zijn getest. Daarnaast wordt alleen met betrouwbare leveranciers gewerkt voor de essentiële artikelen in de pakketten.

Neem contact op via het contactformulier bij vragen of opmerkingen over de kwaliteit of de herkomst van de producten.

Neem contact op
* Verplichte velden